سفارش ترجمه در مهرنو

سفارش ترجمه در مهرنو

آیا سفارش ترجمه دارید؟ بهتر است کار را به کاردان بسپارید. مترجمان فعال در دارالترجمه می‌توانند کار شما را به بهترین نحو انجام دهند. می‌پرسید چگونه؟ این مقاله را بخوانید تا به شما بگوییم چگونه سفارش ترجمه به این مؤسسات را انجام دهید و کار خود را در کمترین زمان با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

سفارش انواع ترجمه

در دارالترجمه‌ها سفارش ترجمه در انواع مختلف پذیرفته می‌شود. این یعنی شما می‌توانید ترجمه‌های عمومی و تخصصی خود را در فرمت‌های مختلف و حتی به صورت فایل صوتی و کلیپ نیز برای ترجمه ارسال کنید. برای این کار کافی است سفارش‌ها را ایمیل کنید.

پس از سفارش شما در لیست سفارش‌های مورد نیاز برای بررسی قرار می‌گیرد. می‌توانید مطمئن باشید که نهایتاً تا 24 ساعت آینده ترجمه شما توسط مدیر بررسی شده است و زمان و هزینه‌های لازم برای انجام آن به شما اعلام خواهد شد.

در این مرحله می‌توانید مترجم دلخواه خود را انتخاب کنید تا تمام مراحل سفارش ترجمه شما را انجام دهد. همچنین تعیین مدت زمان لازم طبق نظر مشتری انجام خواهد شد. چنانچه مشتریان خواهان ترجمه فوری باشند می‌توانند در نصف زمان لازم کار خود را تحویل بگیرند؛ اما این کار مشمول پرداخت هزینه‌ها اضافی خواهد بود.

قیمت ترجمه‌ها

مشتریان در هنگام سفارش ترجمه خواهند دانست که قیمت ترجمه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. تیم مترجمان فعال برای ترجمه هرگونه فایل آماده هستند. در جدول زیر می‌توانید هزینه‌های مربوط به هر نوع ترجمه را به طور حدودی مشاهده کنید.

نوع ترجمه قیمت ترجمه به تومان
ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی هر کلمه از 250 تومان به بالا
ترجمه متون عمومی از کلمه‌ای 80 تومان به بالا
ترجمه متون تخصصی و آکادمیک از کلمه‌ای 140 تومان
ترجمه مقالات دانشگاهی و پایان نامه از کلمه‌ای 180 تومان به بالا
ترجمه رزومه و انگیزه نامه از کلمه‌ای 280 تومان
ترجمه بسیار تخصصی برای ژورنال‌های خارجی از کلمه‌ای 320 تومان به بالا
ترجمه کتاب از کلمه‌ای 230 تا 280 تومان
ترجمه فیلم و فایل صوتی هر دقیقه 50 تومان
ترجمه شفاهی هم‌زمان 1 تا 3 میلیون تومان

 

زمان لازم برای ترجمه

زمان لازم برای ترجمه هر فایل پس از سفارش ترجمه به مشتریان اعلام خواهد شد. تیم مترجمان حرفه‌ای در تلاش هستند تا همه سفارش‌ها در بالاترین کیفیت و منطقی‌ترین زمان به دست مشتریان برسد. بدیهی است که ترجمه‌های تخصصی به مدت زمان بیشتری برای انجام نیاز دارند. اگر می‌خواهید ترجمه‌های شما به صورت فوری انجام شود، می‌توانید با پرداخت مبلغی آن‌ها در ترجمه فوری رزرو کنید.

ترجمه کلیپ و فایل صوتی

امروزه بخش قابل توجهی از سفارش ترجمه کلیپ و فایل‌های صوتی هستند که در برنامه‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام بارگذاری می‌شوند و صاحبان سایت‌ها یا صفحه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی برای جذب دنبال کنندگان خود به ترجمه این کلیپ‌ها نیاز دارند.

در انتشارات مهر نو ترجمه انواع کلیپ و فایل صوتی به زبان‌های زنده دنیا مانند اسپانیایی، عربی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی پذیرفته می‌شود. هزینه این نوع سفارش‌ها به دقیقه حساب می‌شود. می‌توانید قیمت حدودی این نوع سفارش ترجمه را در جدول بالا مشاهده کنید.

سفارش ترجمه در انتشارات مهر نو

برای ثبت سفارش‌های انواع ترجمه در انتشارات مهر نو راحت‌ترین شیوه را در نظر گرفته‌ایم. کافی است فایل خود را به نشانی ایمیل ما ارسال کنید. سفارش ترجمه انواع زبان‌ها در فرمت‌های مختلف در مؤسسه مهر نو پذیرفته می‌شود. تمام سفارش‌ها در نهایت دقت و کیفیت به دست مشتریان خواهد رسید.

در همین سایت ما در مورد ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی نیز صحبت کرده‌ایم که از خوانندگان خواهشمندیم برای اطلاع از این نوع خدمات ما به این مقالات مراجعه کنند.

سؤالات متداول

  1. در انتشارات مهر سفارش ترجمه چه نوع رشته‌های پذیرفته می‌شود؟

سفارش‌های ترجمه در رشته‌هایی مانند پزشکی، حقوقی، روان‌شناسی، ریاضی و… پذیرفته می‌شود.

  1. قیمت سفارش ترجمه چقدر است؟

سفارش‌ها از 80 تومان به بالا محاسبه می‌شود و قیمت‌ها به نوع متن بستگی دارد.

  1. در چه فرمتی باید ترجمه ارسال شوند؟

ترجمه‌ها را در هر فرمتی می‌توانید به ما برسانید.

سخن پایانی

این مقاله به طور ویژه در مورد سفارش ترجمه به انتشارات مهر نو صحبت کرده است. در این مطلب ما در مورد هزینه‌ها، راه‌های ارسال و سفارش انواع ترجمه و برخی سؤالات متداول دیگر که ممکن است برای خوانندگان ایجاد شود صحبت کرده‌ایم. این انتشارات آماده دریافت انواع ترجمه‌های شما در زمینه‌های مختلف است.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.