خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی در مهر نو

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی یکی از مهم‌ترین خدمات هر دارالترجمه محسوب می‌شود و تقاضای زیادی نیز برای آن وجود دارد. در این مطلب به منظور آشنایی بیشتر خوانندگان با این سرویس مطلبی تهیه کرده‌ایم که مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود.

ترجمه انگلیسی به فارسی

بسیار پیش می‌آید که برای ترجمه‌های مختلف یک متن نیاز به کمک داشته باشیم. در این موارد می‌توانیم از ترجمه‌های آنلاین یا ابزارهای ترجمه ماشینی استفاده کنیم؛ اما خروجی کار معمولاً رضایت بخش نیست و آنچه که در دست شما است به قدری حرفه‌ای نیست که بتوانید آن را به استاد یا کارفرمای خود ارائه کنید.

در این گونه موارد چاره چیست؟ دارالترجمه‌ها می‌توانند در زمینه این ترجمه به شما کمک کنند. آن‌ها متن شما را تحویل گرفته و ترجمه‌ای روان و واضح از آن به شما می‌دهند. حتی می‌توانید زمان لازم را نیز شما تعیین کنید. اگر در عرض یک هفته باید ترجمه‌ها را ارائه کنید، فقط کافی است با مترجمان این موضوع را در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط :

ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی در مهرنو

بهترین سایت ترجمه و خدمات متفاوت آن

 

 

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

سختی این ترجمه وقتی دوچندان می‌شود که متن‌ها تخصصی باشند و اصطلاحات و عباراتی در آن‌ها باشد که برای شما ناآشنا هستند. در این مورد اگر خودتان دست به ترجمه بزنید، متنی با سطح کیفیت پایین تولید می‌کنید و اگر از ابزارهای ترجمه آنلاین استفاده کنید، خروجی کار جمله‌هایی پرت و بسیار بی‌ربط خواهند بود.

در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی انواع رشته‌ها مانند حقوق، پزشکی، ریاضی و آمار، فیزیک و… به مترجمان دارالترجمه اعتماد کنید؛ زیرا آن‌ها علاوه بر سال‌ها سابقه و ترجمه متون تخصصی مختلف بر اصطلاحات تخصصی تسلط دارند و متن را در نهایت اصالت، امانت‌داری و فصاحت کلام ترجمه می‌کنند.

در خصوص ارائه‌های دانشگاهی یا متن‌هایی بااهمیت بالا مانند پزشکی و حقوقی بهتر است حتماً به این مؤسسات مراجعه کنید و ریسک کار خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

ترجمه تخصصی انواع رشته‌ها از انگلیسی به فارسی

در بخش قبلی تا حدودی در این مورد صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم به طور دقیق به رشته‌هایی که می‌توانید ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی آن‌ها را به ما سفارش دهید صحبت کنیم. در تیم مترجمان ما در انتشارات مهر نو مترجمان ماهر و باسابقه‌ای فعالیت می‌کنند که در زمینه ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی انواع متون با ما همکاری دارند.

دانشجویان و مراجعین محترم می‌توانند با خاطری آسوده انواع ترجمه تخصصی روان‌شناسی، حقوقی، ریاضی، معماری، عمران، شیمی، پزشکی، مدیریت، زیست، جغرافیا، فلسفه، برق، حسابداری، بازاریابی، تاریخ، بهداشت، نجوم، ژنتیک، هواشناسی و… را به ما بسپارند و در زمان تعیین شده آن را تحویل بگیرند.

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی در انتشارات مهر نو  

انتشارات مهر نو با سال‌ها سابقه در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و سایر زبان‌ها پیشرو بوده است. در این مؤسسه انواع خدمات ترجمه شامل ترجمه فوری، ترجمه دانشجویی، ترجمه اسناد و مدارک با قیمت مناسب انجام می‌شود. در مقالات قبلی در خصوص خدمات این مؤسسه صحبت شده است که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

تمام ترجمه‌ها پس از بررسی مجدد مدیر خدمت مشتریان ارسال می‌شود و در صورت نیاز به طور مجدد توسط مترجم مربوطه بررسی و رفع اشکال خواهند شد.

قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

قیمت ترجمه انگلیسی به فارسی و سایر خدمات ما به تعداد کلمات، نوع ترجمه و زمان لازم برای انجام آن بستگی دارد. به همین دلیل خواهشمندیم سفارش خود را در هر فرمت ممکن به ما ایمیل کنید تا پس از بررسی‌های لازم قیمت آن به شما اعلام شود. در این مؤسسه می‌توانید ترجمه انگلیسی به فارسی را به صورت فایل صوتی یا ویدئو و کلیپ نیز برای انجام سفارش دهید.

سؤالات متداول

  1. ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی چه متونی در انتشارات مهر نو انجام می‌شود؟

انواع متون شامل پزشکی، حقوقی، فلسفی، روان‌شناسی و… قابل سفارش هستند.

  1. هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی چقدر است؟

هزینه‌ها طبق تعداد کلمات، نوع ترجمه و زمان برای انجام آن تعیین می‌شود.

  1. آیا ترجمه انگلیسی به فارسی متون حسابداری نیز در این مؤسسه انجام می‌شود؟

بله

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

سخن پایانی

ترجمه یک فن و هنر است که در دنیای امروز با توجه به گستردگی ارتباطات به آن نیاز مبرم داریم. ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی تنها یکی از خدمات مؤسسه مهر نو است که در این مطلب به آن پرداختیم و سعی کردیم با توضیح آن سؤالات مراجعین عزیز را در این خصوص برطرف کنیم.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.