ترجمه همزمان و اعزام مترجم

ترجمه همزمان و اعزام مترجم

ترجمه همزمان و اعزام مترجم یکی از خدماتی است که در جهت آسان کردن ارتباط در کشورهای خارجی برای افراد متقاضی انجام می‌شود. در این مطلب بیشتر در مورد این سبک از ترجمه صحبت خواهیم کرد تا با آن آشنا شوید.

ترجمه همزمان و اعزام مترجم به چه معناست؟

یکی از تخصص‌های ویژه مترجمان انتشارات مهر نو ترجمه همزمان است که در آن به طور همزمان و در لحظه جملات شما را به زبان مقصد ترجمه کرده و به فرد مورد نظر می‌گویند. در عین حال می‌توانند جملات شخص مقابل شما را هم به زبان فارسی ترجمه کرده و به شما برسانند. ترجمه همزمان امری پیچیده و چالش برانگیز است و به مهارت و تسلط بسیار بالا به هر دو زبان نیاز دارد.

ترجمه همزمان و اعزام مترجم در تیم انتشارات مهر نو

آیا قصد شرکت در یک جلسه، کنفرانس یا همایش خارجی را دارید؛ اما چیزی از زبان آن‌ها نمی‌دانید؟ یا ممکن است سایر مهمانان به زبانی صحبت کنند که شما بر آن تسلطی ندارید. در این صورت می‌توانید از خدمات ترجمه هم زمان و اعزام مترجم که در انتشارات مهر نو ارائه می‌شود استفاده کنید.

خدمات این مؤسسه برای ترجمه همزمان و همچنین اعزام مترجم به بیش از 10 زبان زنده دنیا ارائه می‌شود. کافی است قبل از جلسات خود این سرویس را رزرو کنید و دیگر در روز موعود مشکلی ندارید. شما حتی می‌توانید به صورت تلفنی از ترجمه‌های همزمان مترجمان ما استفاده کنید.

ویژگی‌های ترجمه همزمان و اعزام مترجم در انتشارات مهر نو

با خیال راحت خدمات ترجمه همزمان و اعزام مترجم را به انتشارات مهر نو سفارش دهید؛ زیرا در این مؤسسه ترجمه همزمان به بیش از 10 زبان زنده و بین‌المللی انجام می‌شود. اگر شما به ترجمه شفاهی برای پروژه‌های خود نیاز دارید با ما تماس بگیرید. علاوه بر این مترجمان ما:

  • در کار خود حرفه‌ای هستند.
  • استانداردهای ترجمه‌های بین‌المللی را رعایت می‌کنند.
  • آداب حرفه‌ای شرکت در جلسات خارجی و ملاقات‌های مهم را رعایت می‌کنند.
  • در صورت لازم به هیچ وجه اطلاعات مهم و سیاسی را افشا نمی‌کنند.
  • ادب و پرستیژ خاصی دارند.
  • در کمال صمیمت و تبحر ترجمه همزمان یا شفاهی را انجام می‌دهند.

اعزام مترجم به کشورهای خارجی

در صورتی که نیاز داشته باشید مؤسسه ما می‌تواند تیم مترجمان حرفه‌ای خود را به کشور مورد نظر شما اعزام کند تا در طول سفر در کنار باشند و در هواپیما، فرودگاه، هتل، جلسات، گردش در شهر و مسیر بازگشت به صورت شفاهی سخنان اطرافیان را برای شما ترجمه کنند.

شما دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های گوشی خود ندارید و لازم نیست برای کوچک‌ترین ارتباط‌ها مانند پرداخت پول یا صحبت‌های کوتاه با عجله تلفن خود را به کار انداخته و به دنبال ترجمه‌های آنلاین باشید.

ترجمه همزمان

ترجمه همزمان و اعزام مترجم به سایر زبان‌ها

بیشترین تقاضاها همیشه برای ترجمه شفاهی انگلیسی بوده است. اما نگران نباشید. اگر سرویس ترجمه شفاهی برای سایر زبان‌ها را می‌خواهید، باز هم می‌توانید روی ما حساب کنید. در تیم ما مترجمان آموزش دیده و حرفه‌ای هستند که ترجمه همزمان را برای زبان هایی مانند فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی و… انجام می دهند.

 می‌توانید با خیال راحت به سایر کشورها سفر کنید و خیالتان از بابت مترجم‌های همزمان خود راحت باشد یا اینکه جلسات و همایش‌های بین‌المللی خود را به صورت موفقیت آمیز به پایان برسانید.

اینجا بخوانید: ترجمه فوری

ویژگی‌های مترجمان همزمان در تیم انتشارات مهر نو چیست؟

شما هرگز از سفارش سرویس ترجمه همزمان به تیم ما پشیمان نخواهید شد؛ زیرا مترجمان همزمان ما دارای سرعت بالا در ترجمه هستند. همچنین آن‌ها نهایت دقت را در این امر دارند و این کار را به نحوی انجام می‌دهند که کمال امانت داری در ترجمه رعایت شود.

در کنار این ویژگی‌ها دارای هوش هیجانی بالایی هستند و مفاهیم را سریعاً دریافت کرده و بدون کم و کاست به شما می‌رسانند. این افراد همچنین قدرت شنیداری بسیار بالایی دارند. با این وجود در این جلسات همیشه به وسایلی مانند هدفون و بلندگو مجهز هستند.

سخن پایانی

ترجمه همزمان و اعزام مترجم یکی از خدمات انتشارات مهر نو است. شما می‌توانید بدون نگرانی و دلهره در کنفرانس‌های بین‌المللی شرکت کنید و مطمئن باشید تمام اطلاعات در کمال امانت داری به شما می‌رسد و در عین حال کلمات شما نیز به بهترین شیوه ترجمه شده و به شخص مقابل شما می‌رسد. این مطلب در خصوص ترجمه همزمان و اعزام مترجم به طور کامل توضیح داده است.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.