ترجمه فوری با حفظ کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن

ترجمه فوری با حفظ کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن

آیا برای ترجمه مدارک خود عجله دارید و نمی‌خواهید استرس دیر آماده شدن آن‌ها را تحمل کنید؟ خدمات ترجمه فوری را انتخاب کرده (با حفظ کیفیت عادی خود) و سفارش‌های خود را دو برابر سریع‌تر تحویل بگیرید. می پرسید ترجمه سریع چیست؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد این سرویس جذاب صحبت کنیم.

 ترجمه فوری

ترجمه سریع یکی از سرویس‌هایی محسوب می‌شود که معمولاً در دارالترجمه‌ها در دسترس مشتریان است. سفارشاتی که تحت عنوان ترجمه‌های فوری پذیرش می‌شوند دوبرابر سریع‌تر انجام شده و قیمت دو برابر بیشتری دارند. برای ترجمه چنین متونی مترجمانی انتخاب که می‌توانند در عین سرعت بالا دقت خود را برای انجام این کار حفظ کنند؛ زیرا تمام تلاش ما این است که همچنان کیفیت ترجمه‌ها حفظ شود.

تصور کنید که پس از تلاش‌های فراوان در یکی از دانشگاه‌های خارجی پذیرفته شده‌اید و باید مدارک خود را ترجمه کرده و ارسال کنید. اگر ترجمه این اسناد و مدارک به موقع آماده نشود، شما از امکان تحصیل باز می‌مانید و باید یک سال تحصیلی دیگر صبر کنید؛ اما ترجمه فوری به داد شما می‌رسد و با پرداخت پول بیشتر که منطقی هم به نظر می‌رسد می‌توانید یک قدم به رؤیای خود نزدیک‌تر شوید.

انواع ترجمه فوری

خدمات ترجمه سریع در دارالترجمه مهر نو به چندین بخش تقسیم می‌شوند که خود مشتریان می‌توانند به دلخواه هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنند. در ادامه انواع ترجمه فوری را توضیح می‌دهیم.

ترجمه فوری با یک مترجم

می‌توانید برای اینکه یکپارچگی متن شما حفظ شود از یک مترجم بخواهید که سفارش شما را انجام دهد. مترجم باید در نهایت دقت و با حداکثر سرعت و توان خود به کار مشغول شود؛ با این وجود حفظ کیفیت کار در عین سرعت بالا برای متون تخصصی رشته‌های مختلف امری دشوار است.

ترجمه فوری با حفظ کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن

ترجمه فوری با چندین مترجم

تقسیم وظایف و کارها همیشه راه‌حل کارآمدی برای بالا بردن سرعت بوده است. در مواقعی که حجم کار بسیار زیاد باشد و یک فرد به تنهایی از عهده مدیریت آن‌ها برنیاید با تقسیم پروژه میان تیم مترجمان به بالا رفتن سرعت کارها کمک می‌کنیم. لازم است در نهایت یکی از مترجمان کل متون را بررسی و ویرایش کند تا به یکپارچگی متن آسیبی نرسد.

ترجمه فوری با حفظ کیفیت متن

در ترجمه سریع زمان موضوع بسیار مهمی است و متون باید حتماً در موعد مقرر ترجمه شده باشند. اگر یک ترجمه عادی در مدت دو هفته انجام می‌شود، می‌توانید با سرویس ترجمه سریع آن را در عرض یک هفته تحویل بگیرید. در عین حال کیفیت بالای متن باید حفظ شود.

ترجمه فوری در کوتاه‌ترین زمان با حفظ کیفیت

آیا شما هم جزو افرادی هستید که کارهای خود را به دقیقه نود محول می‌کنند؟ دیگر لازم نیست نگران باشید. حتی اگر دیر شده است، سرویس ویژه ترجمه سریع را در انتشارات مهر نو انتخاب کرده و پروژه‌های خود را در زمان کم‌تر یا دوبرابر سریع‌تر تحویل بگیرید.

ترجمه فوری شفاهی و هم‌زمان

این نوع از ترجمه بیشتر در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی موردنیاز است. مترجمان باید در جلسات حضور پیدا کرده و به صورت هم‌زمان و فوری ترجمه را انجام دهند. این نوع از خدمات نیز فقط توسط مترجمان بسیار حرفه‌ای و ماهر انجام می‌شود.

قیمت ترجمه فوری

ترجمه سریع مانند فرشته نجاتی است که شما را از دست زمان خلاص می‌کند و اسناد مهم را در موعد مقرر به دستتان می‌رساند. در خصوص قیمت‌ها بهتر است متن خود را ایمیل کرده تا پس از بررسی‌های لازم تعرفه‌های حدودی پروژه شما را تعیین کنیم. به طور کلی قیمت این نوع ترجمه دو برابر پروژه‌های عادی محاسبه می‌شود.

ترجمه فوری در انتشارات مهر نو

اگر می‌خواهید پروژه‌های خود را به مترجمان متعهد، باسواد و حرفه‌ای بدهید، به انتشارات مهر نو مراجعه کنید. ما خدمات متفاوتی انجام می‌دهیم و قیمت‌ها را به مناسب‌ترین شکل ممکن در نظر می‌گیریم. در همین سایت از خدمات و تعرفه‌های خود صحبت کرده‌ایم. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات ترجمه تخصصی متن، تفاوت ترجمه تخصصی با سایر ترجمه‌ها و انواع ترجمه فوری مراجعه کنید.

سخن پایانی

ترجمه فوری وقت گران‌بهای شما را هدر نمی‌دهد. از این سرویس استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترجمه های خود را با همان کیفیت از ما تحویل بگیرید. در این مطلب در مورد خدمات ترجمه سریع و قیمت آن‌ها برای کاربران گفته‌ایم.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.