ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و دانشجویی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و دانشجویی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و دانشجویی یکی از خدماتی است که می‌توانید از دارالترجمه مهرنو دریافت کنید. آن‌ها مدارک شما را به اکثر زبان‌های دنیا ترجمه کرده و در موعد مقرر به شما تحویل می‌دهند. امروز می‌خواهیم در مورد این موضوع و جنبه‌های دیگر آن در انتشارات مهر نو صحبت کنیم. از شما می‌خواهیم با ما همراه باشید.

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و دانشجویی

تحصیل یکی از مهم‌ترین اقدامات هر فرد در جهت آموزش خود و فراهم آینده کاری مناسب است. به همین دلیل برخی از افراد که امکان آن را دارند تصمیم می‌گیرند تحصیلات خود را در خارج از کشور و در دانشگاه‌های مطرح و بزرگ دنیا ادامه دهند. آن‌ها باید ابتدا از این دانشگاه‌ها پذیرش بگیرند و در ددلاین آن‌ها مدارک خود را ترجمه کرده و ارسال کنند.

این جا دقیقاً همان جایی است که خدمات دارالترجمه‌ها برای ترجمه مدارک تحصیلی و دانشجویی مورد نیاز خواهد بود. این خدمات به اکثر زبان‌های دنیا انجام می‌شود و شامل تمام مدارک و اسنادی است که می‌خواهید ارسال کنید. دانشنامه، ریز نمرات، مدارک هویتی، رزومه، انگیزه‌نامه و… قابل ترجمه هستند. ترجمه این کارها به صورت رسمی انجام خواهد شد.

ترجمه انواع مدارک تحصیلی و دانشجویی

ترجمه و ارسال مدارک یکی از مراحل مهاجرت تحصیلی به شمار می‌رود. هر کدام از دانشگاه‌ها به طور خاص ترجمه سری خاصی از مدارک را ضروری می‌دانند. ترجمه انواع این مدارک و اسناد در دارالترجمه‌ها قابل انجام است. شما می‌توانید ترجمه مدارک تحصیلی و دانشجویی زیر را از این مؤسسات بخواهید.

  • ترجمه رسمی ریز نمرات
  • ترجمه رسمی انواع مدارک دانشگاهی
  • ترجمه دیپلم
  • ترجمه رسمی کارنامه کل مقاطع از دبستان تا دبیرستان
  • ترجمه رسمی گواهی اشتغال به تحصیل
  • ترجمه رسمی گواهی موقت پایان تحصیلات
  • ترجمه توصیه‌نامه
  • ترجمه رزومه
  • ترجمه رسمی گواهی فنی و حرفه‌ای

 

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و دانشجویی

نکاتی در مورد ترجمه مدارک تحصیلی و دانشجویی

ترجمه مدارک تحصیلی و دانشجویی یکی از مهم‌ترین خدمات هر مؤسسه ترجمه است. این خدمات به زبان‌های مختلفی مانند انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، عربی و ترکی ارائه می‌شوند. قبل از ترجمه مدارک تحصیلی و دانشجویی به نکات زیر توجه کنید.

  • آیا مهر مترجم رسمی و دادگستری لازم است؟
  • مدارک پس از ترجمه باید به وزارت امور خارجه ارجاع داده شوند.
  • مهر دادگستری و مترجم و سربرگ قوه قضائیه باید پیوست مدارک شود.
  • تأیید مدارک معمولاً یک روز طول می‌کشد.

هزینه مدارک تحصیلی و دانشجویی

هزینه مدارک تحصیلی و دانشجویی موردی است که نمی‌توان به طور قطع در مورد آن صحبت کرد. تعرفه‌ها به طور پیوسته در حال تغییر هستند و بیشتر به نوع مدارک و حجم کار بستگی دارند. هزینه‌های ترجمه مدارک توسط قوه قضاییه به مؤسسات ترجمه اعلام شده و تمام این ارگان‌ها موظف به رعایت آن هستند. در جدول زیر می‌توانید رنج قیمت‌ها را به صورت حدودی مشاهده کنید. خوانندگان عزیز دقت کنند که امکان افزایش یا کاهش این تعرفه‌ها با توجه به نوع خدمات و حجم کار شما وجود دارد.

انواع مدارک تحصیلی و دانشجویی تعرفه ترجمه رسمی
ریز نمرات دانشگاهی 30 تا 45 هزار تومان
توصیه‌نامه تحصیلی 50 تا 60 هزار تومان
دیپلم یا مدرک پایان تحصیلات پیش دانشگاهی 70 تا 75 هزارتومان
گواهی اشتغال به تحصیل 60 تا 70 هزار تومان
گواهی پایان تحصیلات کاردانی تا دکترا 90 تا 110 هزار تومان
گواهی عدم سوءپیشینه 70 تا 82 هزار تومان

ترجمه مدارک در انتشارات مهر نو

انتخاب موسسه‌ای معتبر با مترجمان حرفه‌ای امری بسیار مهم است؛ زیرا شما با انتخاب درست خود دریافت ترجمه‌ای رسمی و باکیفیت را تضمین می‌کنید و متحمل هزینه‌های اضافی نیز نمی‌شوید. مؤسسه معتبر برای وقت شما ارزش قائل است و از نیروهای خبره برای انجام پروژه‌ها بهره می‌برد. انتشارات مهر نو یکی از موسسه‌های معتبر ترجمه است که می‌توانید با خاطری آسوده به آن اعتماد کرده و انواع پروژه‌های خود از جمله ترجمه مدارک تحصیلی و دانشجویی را به آن بسپارید.

نیروهای متخصص و ویراستاران ما در جهت ارائه بهترین خدمات می‌کوشند. در همین سایت مطالبی در مورد خدمات دیگر ما مانند ترجمه تخصصی متن، انواع ترجمه فوری و ترجمه ادبی بارگذاری شده است که پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی بیشتر با ما  این مطالب را نیز مطالعه کنید.

سخن پایانی

ترجمه مدارک تحصیلی و دانشجویی، هزینه‌ها و انواع مدارک تحصیلی قابل ترجمه موضوعی بود که در این مقاله به بررسی آن مشغول شدیم. اگر مدارکی دارید که نیازمند ترجمه هستند، می‌توانید آن‌ها را برای ما در انتشارات مهر نو ارسال کنید تا در زمان مناسب، با قیمت‌های منصفانه و کیفیت بالا آن‌ها را ترجمه کنیم.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.