ترجمه رسمی اسناد و مدارک

ترجمه رسمی اسناد و مدارک در دارالترجمه مهرنو

اسناد و مدارک بسیار مهم هستند و با وجود آن‌ها هستند که ما می‌توانیم مالکیت خود، وجود یا عدم وجود چیزی و کارهایی که انجام شده است را ثابت کنیم. اگر به خدمات ترجمه رسمی اسناد و مدارک نیاز دارید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

ترجمه اسناد

ترجمه اسناد موضوعی دقیق و بسیار حساس است. این مورد برای کسانی که در حال انجام کارهای مهاجرت خود هستند و به ترجمه اسناد نیاز دارند بسیار مهم است؛ زیرا اسناد دارای ارزش حقوقی هستند و باید دقیق، با جزئیات و بدون هیچ تغییری ترجمه شوند. اسنادی مانند سند ملک، ماشین و اسناد هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی در این دسته قرار می‌گیرند.

ترجمه مدارک

وقتی به کشور دیگری مهاجرت می‌کنید، باید مدارکی که ارائه می‌دهید به زبان کشور مقصد ترجمه شده باشند. این مدارک ممکن است ریز نمرات دانشگاه، شناسنامه و کارت ملی، پذیرش شما از دانشگاه، فرم تقاضای کار و یا هر چیز دیگری باشد.

ترجمه دقیق و مو به مو این مدارک بسیار مهم است. شما باید با مؤسسات با سابقه و معتبر در این خصوص هماهنگ کرده و ترجمه اسناد و مدارک خود را به آن‌ها بسپارید. هر گونه اشکال و قصور در امر ترجمه این مدارک ممکن است پروسه مهاجرت شما را با مشکل مواجه کند و یا سبب ریجکت شدن ویزای شما شود.

ترجمه رسمی اسناد و مدارک در دارالترجمه مهرنو

ترجمه رسمی چیست؟

ترجمه رسمی آن است که به وسیلة مترجم رسمی که مورد تأیید و اعتماد قوه قضاییه است انجام شده باشد. شخص مترجم ملزم است که در نهایت امانت داری و دقت اسناد و مدارک ارائه شده را بر روی سربرگ مخصوص به زبان مقصد برگرداند و آن را به امضا و مهر مخصوص خود مندرج کند.

ترجمه‌ای که پس از آن در دست مشتری قرار می‌گیرد از نظر قانونی و حقوقی با اصل سند برابر بوده و به همان اندازه دارای ارزش است. شما برای مدارک خود در صورتی که نیاز باشد می‌توانید مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را نیز دریافت کنید.

مطالب دیگر : ترجمه کتاب با بهترین کیفیت، کلیک کنید.

انتشارات مهر نو

انتشارات مهر نو یکی از مؤسساتی است که برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک به هر زبانی و باقیمت‌های مناسب می‌توانید به آن اطمینان کنید. این مؤسسه سرویس‌های مختلفی ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها ترجمه رسمی اسناد و مدارک است. برای سفارش ترجمه در زمان مشخص می‌توانید با شماره‌تلفن‌های درج شده در همین صفحه در ارتباط باشید.

قیمت ترجمه اسناد و مدارک

وقتی ترجمه رسمی  اسناد و مدارک خود را سفارش می‌دهید، در جدولی که مشاهده می‌کنید قیمت‌های ترجمه انواع اسناد و مدارک خدمت شما ارسال می‌شود.

نام مدرکهزینه ترجمه به انگلیسیهزینه ترجمه به سایر زبان‌ها
ریز نمرات دانشگاه برای هر ترمهر درس 800 هزار تومانهر درس 900 هزار تومان
کارت شناسایی32 هزار تومان35 هزار تومان
کارت ملی30 هزار تومان36 هزار تومان
شناسنامه36 هزار تومان46 هزار تومان
توصیه نامه تحصیلی36 هزار تومان44 هزار تومان
دفترچه بیمه42 هزار تومان50 هزار تومان
فیش مستمری36 هزار تومان44 هزار تومان
گواهی اشتغال به تحصیل36 هزار تومان44 هزار تومان
گذرنامه47 هزار تومان56 هزار تومان
انواع قبض50 هزار تومان60 هزار تومان
پروانه وکالت60 هزار تومان75 هزار تومان
جواز دفن54 هزار تومان65 هزار تومان
فیش حقوقی54 هزار تومان65 هزار تومان
قرارداد بیمه72 هزار تومان87 هزار تومان
تعهد نامه100 هزار تومان120 هزار تومان
سند ازدواج98 هزار تومان117 هزار تومان
سند طلاق113 هزار تومان135 هزار تومان
جواز تأسیس96 هزار تومان114 هزار تومان

ترجمه اسناد و مدارک چقدر زمان می‌برد؟

در بسیاری موارد سفارش دهندگان می‌خواهند در مدت زمان کمی اسناد و مدارک خود را دریافت کنند. دلیل این امر ممکن است کمبود وقت و نزدیک شدن زمان تحویل مدارک به سفارت باشد. به همین منظور و برای رفع نیاز مشتریان انتشارات مهر نو اقدام به راه اندازی سرویس ترجمه فوری کرده است.

شما می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده، مهلت آن را تعیین کنید و در روز موعود اسناد و مدارک خود را ترجمه شده تحویل بگیرید. در این خصوص و با توجه به ارزشی که در مورد موضوع وقت مطرح است هزینه‌های ترجمه فوری نسبت به سایر ترجمه‌ها بالاتر خواهد بود.

سخن پایانی

ترجمه رسمی اسناد و مدارک دارای پیچیدگی و حساسیت‌های خاص خود است و همین موضوع سبب می‌شود برای ترجمه آن‌ها به موسسه معتبری مراجعه کنید. انتشارات مهرنو در این خصوص می‌تواند به شما کمک کند. این مطلب در مورد خدمات ترجمه رسمی و هزینه‌های آن در این مرکز صحبت می‌کند. 

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.