ترجمه تخصصی متون پزشکی

ترجمه تخصصی متون پزشکی

ترجمه پزشکی یکی از پیچیده‌ترین و تخصصی‌ترین حوزه‌های ترجمه است. نکته اصلی این است که باید اسناد خود را به مترجمان حرفه‌ای پزشکی بسپارید. این مطلب در خصوص خدمات ترجمه تخصصی متون پزشکی در انتشارات مهرنو تهیه شده است.

ترجمه متون پزشکی

تمامی مفاهیم مدارک پزشکی با استفاده از اصطلاحات تخصصی ارائه شده است. این اصطلاحات باید به هر قیمتی که باشد به‌درستی ترجمه شوند. علاوه بر این، ترجمه پزشکی به زمینه‌های مختلف تخصصی بستگی دارد؛  بنابراین لازم است یک متخصص واجد شرایط و باتجربه برای ترجمه پروژه خود پیدا کنید.

انتشارات مهرنو حرفه‌ای‌ترین خدمات ترجمه تخصصی تمامی متون اعم از متون پزشکی را به شما ارائه می‌دهد؛ به‌نحوی‌که تمام نکات ظریف این نوع ترجمه در کار ما رعایت خواهد شد.

ترجمه پزشکی و دارویی

در زمینه ترجمه پزشکی و دارویی، اشتباه و غفلت به‌هیچ‌وجه جایز نیست. این اشتباهات می‌توانند به عواقب جدی و جبران‌ناپذیر بیانجامید. برای ترجمه متون تخصصی پزشکی به همه اعتماد نکنید. فقط یک متخصص می‌تواند ترجمه تخصصی متون پزشکی را در نهایت تبحر انجام دهد. خواه این ترجمه بروشور پزشکی، خدمات اجتماعی، یا دستورالعمل استفاده از یک محصول جدید باشد.

ترجمه تخصصی متون و اسناد پزشکی

انتشارات مهرنو در زمینه‌های مختلفی خدمات ترجمه فوری و تخصصی ارائه می‌کند. در اینجا فهرستی از ترجمه‌های پزشکی که می‌توانید به ما سفارش بدهید قابل مشاهده است.

  • ترجمه تخصصی متون پزشکی و مجلات
  • ترجمه گزارش‌های کنفرانس پزشکی، مقالات علمی، چکیده‌ها، مطالب کنفرانس‌ها، کتاب‌های مرجع، تک‌نگاری‌ها، پایان‌نامه‌ها، راهنماها و سایر متون علمی پزشکی.
  • ترجمه پروژه‌ها و گزارش‌های تحقیقاتی پزشکی
  • ترجمه گزارش‌های تست پزشکی
  • ترجمه اسناد دارویی شامل دستورالعمل‌های دارویی، جزوات اطلاعاتی برای پزشکان و بیماران
  • ترجمه جزوات پزشکی
  • ترجمه دستورالعمل استفاده از محصولات جدید
  • ترجمه اطلاعات برای سایت‌های موضوعی پزشکی، آزمایش‌های بالینی، داروسازی، تجهیزات و ابزار پزشکی.

اینجا بخوانید: ترجمه مقاله

خدمات ترجمه تخصصی متون پزشکی در انتشارات مهرنو

چندین سال است که انتشارات مهرنو خدمات انواع ترجمه را ارائه می‌دهد و دارای شبکه گسترده‌ای از مترجمان حرفه‌ای در بیشتر زمینه‌ها است. مترجمان مؤسسه مهرنو به طور مرتب در حال آموزش و به‌روزرسانی دانش خود هستند تا با بالاترین کیفیت خدمات را به شما ارائه دهیم.

 آن‌ها به خوبی از تمام مقررات موجود در کشورهایی که مدارک پزشکی و دارویی خود را برای آنها ترجمه می‌کنید، اطلاع دارند و ترجمه پزشکی را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

هزینه ترجمه مدارک پزشکی چقدر است؟

ترجمه پزشکی امری سخت و پر چالش بوده و برای این کار نیاز به نیروی متخصص و بسیار ماهر است که به‌دقت و در نهایت امانت‌داری به این کار بپردازد. همه این مسائل در قیمت ترجمه تخصصی متون پزشکی مؤثر هستند. قیمت ترجمه تخصصی متون پزشکی بستگی به زبان، فوریت کار و حجم آن نیز دارد.

نحوه سفارش قیمت ترجمه متون پزشکی به انتشارات مهرنو

سفارش ترجمه به انتشارات ما بسیار آسان و سریع است. در ادامه می‌توانید مراحل آن را مطالعه کنید.

ارسال فایل برای ترجمه

اسنادی را که باید ترجمه شوند از طریق فرم موجود در وب سایت یا از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید. ما فایل‌ها را در هر قالبی می‌پذیریم؛ حتی اگر تصاویر، اسکن‌ها، طراحی‌ها و… باشد.

ارزیابی فایل‌ها توسط مدیر

ما پس از ارزیابی اولیه هزینه سفارش و مهلت لازم برای تحویل آن را برای شما ارسال می‌کنیم. شما یک محاسبه و همچنین یک رونوشت دقیق و نظرات در مورد روند اجرا دریافت خواهید کرد. ما کار را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و راه‌های ممکن برای بهینه سازی هزینه و زمان سفارش را ارائه می‌دهیم.

انجام ترجمه

به‌محض اینکه شروع سفارش را تأیید کردید، مدیر، مترجم(ها) و ویراستار شروع به کار ترجمه تخصصی متون پزشکی می‌کنند. مدارک شما برای ترجمه و تأیید بعدی آماده خواهد شد. هنگامی که مترجمان قسمت خود را به پایان رساندند و سردبیر و مدیر صحت، کیفیت و کامل بودن ترجمه را بررسی کردند، فایل‌ها برای شما ارسال می‌شود. 

بازخورد پس از کار

برای ما مهم است که ترجمه نه‌تنها از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بلکه وظیفه خود را به طور کامل برای مشتری انجام دهد. ما همیشه در تماس بوده و آماده پاسخگویی در مورد هرگونه سؤال هستیم.

پرداخت هزینه‌ها

شما می‌توانید تقریباً به هر شکلی که مناسب است هزینه کار ما را پرداخت کنید؛ اما ترجیحاً برای صرفه جویی در وقت پرداخت آنلاین توصیه می‌شود که مقدمات انجام آن از طریق سایت نیز برای شما فراهم است.

سخن پایانی

انتشارات مهرنو تجربه گسترده‌ای از همکاری مثمر ثمر با شرکت‌های دارویی و مؤسسات پزشکی معروف دارد. در این مطلب بیشتر در مورد خدمات و نکات دیگر ترجمه متون پزشکی صحبت کرده‌ایم.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.