ترجمه تخصصی اخبار

ترجمه ی اخبار به صورت تخصصی در مهرنو

ترجمه تخصصی اخبار در تیم انتشارات مهر نو

انتشارات مهر نو خدمات تخصصی زیادی انجام می‌دهد که با مراجعه به سایز مطالب می‌توانید در مورد آن‌ها مطالعه کنید. مطلب حاضر در مورد ترجمه تخصصی اخبار و جزئیات مربوط به آن صحبت می‌کند.

ترجمه ویدئوهای خبری

ویدئوهای خبری به زبان انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و… در انتشارات مهر نو به صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا انجام می‌شوند. قیمت آن‌ها نیز بر حسب دقیقه محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که اگر فایل زیرنویس به همراه ویدئوها باشد، هزینه نهایی آن کمتر محاسبه می‌شود.

ترجمه مقالات خبری

مقالات خبری می‌توانند از هزار کلمه و بیشتر باشند. در این مقالات انواع اخبار ورزشی، سیاسی، خانوادگی و سلامت وجود دارد. ترجمه تخصصی اخبار و مقالات نیز در این مؤسسه با نهایت دقت و سرعت بر اساس تعداد کلمات یا تعداد صفحات محاسبه و انجام می‌شود.

ترجمه پادکست خبری

پادکست‌ها امروزه نقش مهمی در پر کردن وقت افراد دارند. مردم ترجیح می‌دهند هنگام سرو صبحانه یا در مسیر محل کار و دانشگاه به پادکست‌های خبری گوش دهند و در مورد اخبار دنیا اطلاعات به دست بیاورند. می‌توانید ترجمه تخصصی اخبار صوتی را نیز سفارش دهید. این فایل‌ها بر حسب دقیقه ترجمه شده و هزینه آن‌ها محاسبه می‌شود.

ترجمه هم‌زمان اخبار

تیم حرفه‌ای مترجمان انتشارات مهر نو می‌توانند با خدمات هم‌زمان ترجمه اخبار به شما کمک کنند یا در صورت نیاز مترجمان را به محل مورد نظر شما اعزام کنند. این مورد بیشتر در گزارش‌هایی که در سایر کشورها ضبط می‌شوند و نیاز به مترجم دارند انجام می‌شود.

همچنین در کنفرانس‌ها و نشست‌های خبری که در مورد موضوعات مهم صحبت می‌کنند مترجمان هم‌زمان حضور دارند و به کار ترجمه تخصصی اخبار در لحظه مشغول می‌شوند. هر 20 دقیقه یکبار این مترجم‌ها تعویض می‌شوند تا فرد دیگری جایگزین شود.

دیگر خدمات و مزایای انتشارات مهر نو برای ترجمه تخصصی اخبار

به طور مختصر با خدمات مربوط به ترجمه تخصصی اخبار آشنایی دارید. اکنون می‌توانید در مورد برخی از خدمات دیگری که به مشتریان ارائه می‌شود مطالعه کنید.

ثبت سفارش ترجمه خبری در سایت

شما برای ثبت سفارش نیازی به مراجعه حضوری و تحمل ساعت‌های طولانی در ترافیک را ندارید. همچنین نیازی نیست پشت تلفن منتظر بمانید. کافی است وارد سایت انتشارات مهر نو شوید و در آن ثبت نام کنید. پس از وارد قسمت سفارش ترجمه خبری شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان به ترجمه‌ها از جمله ترجمه تخصصی اخبار رسیدگی کرده و آن را به مترجمی که وقت کافی برای انجام آن دارد تحویل می‌دهند. شما از طریق راه‌های ارتباطی که در فرم ثبت درخواست معرفی کرده‌اید از این پروسه مطلع خواهید شد.

امکان انتخاب مترجم اخبار و مترجمان هم‌زمان

تیم مترجمان مهر نو متشکل از افراد با تجربه، صبور و حرفه‌ای است که سال‌ها در زمینه ترجمه کردن انواع متون مختلف فعالیت داشته‌اند. شما می‌توانید مترجم مورد نظر خود را از میان لیستی که به شما ارائه می‌شود انتخاب کرده و درخواست کنید این بزرگوار کار ترجمه شما را بر عهده بگیرد.

همچنین اگر خواستار اعزام مترجم هم‌زمان برای ترجمه تخصصی اخبار هستید، امکان انتخاب مترجم مورد نظر برای شما وجود دارد. این خدمات در جهت افزایش رضایت مشتریان انجام شده است.

تحویل فایل ترجمه اخبار قبل از پرداخت

تیم مترجمان انتشارات مهر نو بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. با این‌ وجود برای کسب رضایت و اعتماد شما سرویسی را فعال کرده‌‌ایم که در صورت درخواست مشتریان هزینه ترجمه تخصصی اخبار پس از اعلام رضایت مشتریان دریافت شود.

این یعنی شما فایل ترجمه خود را دریافت و بررسی می‌کنید. در صورتی که از آن اعلام رضایت کردید، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. در غیر این صورت با مترجم خود صحبت و مشورت خواهید کرد و اشکالاتی که از نظر شما در متن وجود دارد را رفع می‌کنید.

چرا انتشارات مهر نو؟

ما دلایل زیادی برای انتخاب موسسه مهر نو به شما داده‌ایم که از جمله آن به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • ثبت سفارش فوری از طریق سایت
  • پرداخت هزینه ترجمه پس از تحویل فایل
  • انجام خدمات ترجمه به انگلیسی و سایر زبان‌ها
  • انجام خدمات ترجمه تخصصی اخبار، ترجمه فوری، تخصصی، عمومی، اخبار و…
  • تحویل فایل‌های ترجمه در زمان مناسب

سخن پایانی

ترجمه اخبار یکی از خدماتی است که در موسسه مهر نو انجام می‌شود. شما می‌توانید در این مورد ترجمه مقالات، فایل و ویدیو های خود را به تیم ما بسپارید تا با کیفیت و قیمت مناسب انجام شود. 

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.