ترجمه انواع رزومه کاری و تحصیلی به همراه انگیزه نامه

ترجمه رزومه کاری و تحصیلی

رزومه درواقع معرفی نامه شما به سایر افراد و کارفرمایان است. افراد زیادی هستند که برای مهاجرت تحصیلی و کاری خود نیاز به ترجمه رزومه دارند. در این مطلب به معرفی و بررسی خدمات ترجمه رزومه کاری و تحصیلی در انتشارات مهرنو می‌پردازیم.

 رزومه چیست؟

رزومه نامه‌ای است که سابقه کاری شما را شرح می‌دهد و در آن از توانایی‌ها، خلقیات، تحصیلات و شرکت‌هایی که قبلاً با آنها همکاری داشته‌اید صحبت می‌شود. همچنین در رزومه راه‌های ارتباطی مانند شماره تلفن، آدرس و ایمیل نیز ذکر می‌شود.

انواع رزومه

رزومه‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید برای ترجمه آن‌ها با انتشارات مهرنو در تماس باشید.

 ترجمه رزومه تحصیلی

دانشجوهای زیادی هستند که به دنبال دریافت پذیرش دانشگاه‌های خارجی هستند. به این منظور یکی از کارهایی که باید انجام شود ترجمه رزومه تحصیلی آنها است. داشتن یک رزومه حرفه‌ای که سوابق تحصیلی و پژوهشی دانشجویان را با نگارش درست معرفی کند باعث می‌شود شانس دریافت ویزا بالا برود.

ترجمه دقیق، تخصصی و در کمال امانت‌داری رزومه تحصیلی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا هرگونه لغزش و خطا در این مورد می‌تواند سبب ریجکت شدن درخواست پذیرش فرد متقاضی شود. مترجمان انتشارات مهرنو به خوبی از این حساسیت‌ها و پیچیدگی‌ها آگاه هستند و با تبحری که دارند در تلاش هستند تا بهترین ترجمه رزومه را در زمان تعیین شده تحویل دهند.

 ترجمه رزومه کاری

سالانه تعداد کثیری از رزومه‌های تحصیلی و کاری به دانشگاه و شرکت‌های خارجی ارسال می‌شود. لازم است که این رزومه‌ها حتماً قواعد و اصول نگارشی را رعایت کرده باشند و به درستی ترجمه شده باشد؛ زیرا تعداد رزومه‌ها بالا است و حساسیت‌های زیادی نیز در انتخاب آنها وجود دارد.

علاوه بر این هر کارفرما مدت زمان بسیار کوتاهی به مطالعه رزومه شما اختصاص می‌دهد و شما باید در همین مدت زمان بتوانید با رعایت اصول درست نگارشی نظر او را به رزومه خود جلب کنید. یک ترجمه رزومه کاری رسمی آن است که با استانداردهای شرکت‌های بین‌المللی و فرهنگ کشور مقصد تطابق داشته باشد و به خوبی شما و توانایی‌های تا به شرکت خارجی معرفی کند.

اینجا بخوانید: ترجمه رسمی اسناد و مدارک

مزایای سفارش ترجمه رزومه به انتشارات مهرنو چیست؟

بسیاری از مشتریان هستند که می‌خواهند ترجمه آنها در مدت زمان مشخصی به آنها تحویل داده شود. در این خصوص ما تلاش می‌کنیم تا همیشه نظم فوق‌العاده‌ای به خرج بدهیم و با استفاده از مترجمان ماهر و منظم خود ترجمه‌ها را در مدت زمان معین شده به شما تحویل می‌دهیم. این امر سبب کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان می‌شود. همچنین تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته انتشارات مهرنو در کنار شما هستند تا هر گونه انتقاد و پیشنهاد شما را بشنوند یا سؤالات شما را جواب بدهند.

انتخاب مترجم پیشنهادی یکی دیگر از مزایای سفارش ترجمه به انتشارات مهرنو است. در صورتی که تجربه رضایت بخشی با یکی از مترجمان داشته‌اید می‌توانید سایر سفارشات خود را نیز با این مترجم هماهنگ کنید. ما یک پلتفرم آسان برای ثبت سفارش شما در اختیارتان قرار می‌دهیم. کد مترجم پیشنهادی خود را وارد کنید و از ما بخواهید که ترجمه رزومه شما را به ایشان به سفارش کنیم.

 در کنار ترجمه رزومه خدمات ویراستاری نیز در انتشارات مهرنو انجام می‌شود. به این صورت که شما می‌توانید پس از ترجمه متن سفارش خود را بررسی کرده و برای ویراستاری آن را دوباره به ما بسپارید. سفارش یا رزرو این خدمات ویراستاری برای ترجمه رزومه تحصیلی و ترجمه رسمی نیز امکان پذیر است.


cv یا انگیزه نامه چیست؟

انگیزه نامه، sop ،cv یا motivation letter در واقع معرفی دقیق‌تر شما به دانشگاه خارجی است که در آن باید اهداف خود را از تحصیل در آن رشته مشخص کنید و یکی دیگر از مدارکی است که دانشجویان باید با سایر مدارک خود برای دانشگاه مقصد ارسال کنند. انگیزه نامه‌ها نیز بر دو نوع کاری و تحصیلی هستند. برای سفارش ترجمه انگیزه نامه مترجم مورد نظر خود را انتخاب کرده و مدت زمان لازم را نیز تعیین کنید.

قیمت ترجمه رزومه و انگیزه نامه با توجه به متنی که ارسال می‌کنید پس از ثبت سفارش برای شما مشخص می‌شود. در صورتی که خواهان ترجمه فوری این مدارک باشید با پرداخت مبالغ بیشتر می‌توانید آنها را زودتر تحویل بگیرید. ترجمه فوری دو برابر سریع‌تر از سایر ترجمه‌ها انجام می‌شوند.

 سخن پایانی

انتشارات مهرنو خدمات زیادی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات ترجمه رزومه تحصیلی و کاری و انگیزه نامه یا سی وی است. جهت ثبت سفارش ترجمه رزومه کاری و تحصیلی و انگیزه نامه کافی است وارد سایت انتشارات شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.