بهترین سایت ترجمه و خدمات متفاوت آن

بهترین سایت ترجمه کدام است

افزایش نیاز به ترجمه متون مختلف در چند دهه اخیر به خوبی حس می‌شود. بهترین سایت ترجمه یکی از راه‌حل‌های دانشجویان و سایر افرادی است که به این خدمات نیاز دارند. در این مطلب خدمات این سایت‌ها و برخی نکات مرتبط دیگر را توضیح می‌دهیم.

خدمات سایت ترجمه

سایت‌های ترجمه خدمات مختلف زیادی را ارائه می‌دهند و می‌توانند پاسخگوی نیاز شما به انواع ترجمه باشند. کافی است وارد این سایت‌ها شوید و در مورد سرویس‌هایی که ارائه می‌دهند مطالعه کنید. در این بخش ما خدمات گوناگون سایت‌ ترجمه مهر نو را توضیح می‌دهیم.

ترجمه انگلیسی به فارسی

این مورد یکی از رایج‌ترین خدمات سایت ترجمه محسوب می‌شود. می‌توانید انواع ترجمه‌های خود چه متون تخصصی و چه متون عمومی را برای ترجمه به ما سفارش دهید و پس از مدت معینی ترجمه باکیفیت آن را از تحویل بگیرید.

ترجمه فارسی به انگلیسی

این مدل ترجمه نیز در همه سایت‌های ترجمه پذیرفته می‌شود و هزینه آن نسبت به ترجمه انگلیسی به فارسی کمی بالاتر است.

ترجمه تخصصی سایر زبان های زنده دنیا

علاوه بر انگلیسی سفارش ترجمه سایر زبان‌ها مانند ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، ترکی و… نیز در سایت‌های ترجمه پذیرفته می‌شود. هزینه این ترجمه‌ها با هزینه ترجمه انگلیسی متفاوت و اندکی بیشتر است.

ترجمه هم‌زمان و شفاهی

ترجمه شفاهی و ترجمه هم‌زمان جزو خدماتی هستند که در نشست‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی مورد نیاز تاجران یا افراد دیپلماتیک است. مترجمان زبده و ماهر در نهایت امانت‌داری به شما کمک می‌کنند جلسات خود را برگزار کنید.

ترجمه اسناد و مدارک

ترجمه اسناد و مدارک برای افرادی که قصد مهاجرت دارند مورد نیاز است. این ترجمه‌ها در اسرع وقت به دست شما می‌رسد تا آنها را برای سفارت ارسال کنید. ترجمه اسناد و مدارک در سایت ترجمه به انواع زبان‌ها انجام می‌شود.

ترجمه فوری

خدمات ترجمه فوری برای کسانی انجام می‌شود که مهلت کمی برای تحویل پروژه یا مدارک خود دارند. ترجمه فوری دو برابر سریع‌تر انجام می‌شود و هزینه آن نیز دو برابر بیشتر از سایر ترجمه‌های معمولی است.

 

مطالب مرتبط :

بزرگترین موانع ترجمه انگلیسی به فارسی

ترجمه وب سایت

 

 

مزایای استفاده از خدمات سایت ترجمه

اگر ترجمه‌ای دارید که می‌خواهید به بهترین نحو انجام شود، بهتر است آن را به سایت ترجمه بسپارید. مزایای زیادی برای این کار وجود دارد که عبارت‌اند از:

دریافت ترجمه باکیفیت

سایت ترجمه تیمی از مترجمان ماهر را گردآوری می‌کند که به طور دقیق به ترجمه می‌پردازند و در نهایت آن را به تیم ویراستاری می‌دهند تا خروجی کار باکیفیت باشد. با سفارش به سایت‌های ترجمه نتایج بهتری به دست می‌آورید.

هزینه‌های معقول  

هزینه سفارش ترجمه به سایت‌ها نه خیلی کم و نه خیلی زیاد؛ بلکه مبلغی معقول است. می‌توانید مطمئن باشید که قیمت مناسبی در این سایت‌ها به شما اعلام شده است.

امکان ویرایش مجدد ترجمه

چنانچه از نتیجه نهایی راضی نباشید یا بخواهید تغییراتی در آن‌ها صورت بگیرد، تیم ویراستاری در کنار شما هستند تا ترجمه نهایی را به آنچه که مدنظر شما است تبدیل کنند.

معتبر بودن این سایت ها

سایت ترجمه مربوط به مترجمان و ویراستاران ماهر است که مدارک و نمونه کارهای زیادی دارند؛ بنابراین شما از معتبر بودن موسسه‌ای که پروژه خود را به آن می‌سپارید مطمئن خواهید بود.

دریافت ترجمه نهایی در زمان تعیین شده

یکی از مزیت‌های سفارش به سایت ترجمه این است که شما حتماً کار خود را در زمان مقرر تحویل خواهید گرفت و در این مورد نگرانی نخواهید داشت.

نحوه ثبت سفارش در سایت ترجمه مهر نو

مهر نو یکی از سایت‌های ترجمه است که برای سفارش انواع پروژه‌ها و کارهای خود می‌توانید به آن اعتماد کنید. برای سفارش به این مؤسسه کافی است فایل خود را در هر فرمتی برای ما ایمیل کنید تا پس از بررسی‌های لازم هزینه و مدت زمان لازم برای انجام آن را به شما اعلام کنیم.

بهترین سایت ترجمه

سؤالات در مورد بهترین سایت ترجمه

  1. ترجمه چه زبان‌هایی در سایت ترجمه انجام می‌شود؟

انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، ایتالیایی، عربی و…

  1. هزینه ترجمه در سایت ترجمه چقدر است؟

هزینه‌ها به تعداد کلمات، زبان مورد نظر، عمومی یا تخصصی بودن آن و زمان لازم برای انجام کار دارد.

  1. آیا می‌توانیم مترجم دلخواه را برای انجام پروژه خود انتخاب کنیم؟

بله این امکان برای مشتریان فراهم شده است.

سخن پایانی

سایت ترجمه به منظور سهولت کار مشتریان و مترجمان ایجاد شده است تا در اسرع وقت و بدون هدر رفت زمان و بودجه بتوانند انواع پروژه‌ها را برای ترجمه سفارش دهند. در این مطلب خوانندگان در مورد خدمات و مزایای سایت‌های ترجمه اطلاعات بیشتری کسب کردند.

جهت درخواست ترجمه می توانید از طرف فرم زیر اقدام نمایید

"(الزامی)" indicates required fields

Max. file size: 256 MB.